هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

ملی‌پوش پتروشیمی قهرمانی در لیگ بسکتبال را شایسته این تیم توصیف کرد.

 

حامد سهراب نژاد پس از قهرمانی پتروشیمی در لیگ برتر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: خیلی خوشحالم که توانستیم از عنوان قهرمانی‌مان دفاع کنیم. رقابت‌های دشواری را پشت سر گذاشتیم که بازیکنان با قدرت از پس آنها برآمدند. در این مسابقه نیز مهرام انگیزه بسیار زیادی داشت و برای برد به ماهشهر آمده بود، اما خدا را شکر بازیکنان بیش از توان خود انرژی گذاشتند و در نهایت برنده شدند. به نظر من این پیروزی شایسته تیم ما بود و من این قهرمانی را به مردم خونگرم ماهشهر تبریک می‌گویم.

 

او ادامه داد: ما در سال گذشته در تهران جشن قهرمانی گرفتیم، اما امسال هوادارانمان با این که محروم بودند در کنارمان ماندند و دیدید که چه جشن باشکوهی برگزار شد. ما در کنار آنها به خوشحالی پرداختیم و نتیجه‌ چند ماهه خود را به دست آوردیم. این تماشاگران از ابتدای فصل به خوبی ما را حمایت کردند و واقعا جا دارد از آنها تقدیر کنیم.

erfan khoshkhoo-32-8.jpg

 

ملی‌پوش تیم بسکتبال پتروشیمی درباره غیبت خود از مرحله پلی‌آف، اظهار کرد: با توجه به جذب بازیکنانی که داشتیم تصمیم بر این شد تا من در کنار تیم بچه‌ها را همراهی کنم و بازی نکنم. سعی کردم به هر طریقی که می‌توانم هم تیمی‌هایم را حمایت کنم تا آنها به نتیجه‌ برسند. خدا را شکر که این اتفاق افتاد و ما برای دومین بار قهرمان لیگ شدیم.

 

او در پاسخ به این سوال که روند بازی در نیمه دوم چطور تغییر کرد؟ بیان کرد: ما در نیمه دوم از موقعیت‌های مان بهتر استفاده کردیم. دفاع خوبی داشتیم و همین دفاع فرصت‌های گلزنی را در اختیار ما قرار می‌داد. بازیکنان جایگزین هم که وارد میدان می‌شدند خوب کار کردند و در نهایت نتیجه‌ لازم را گرفتیم.




برچسب‌ها: سوپرلیگ کشور,
[ چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393 ] [ 7:44 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar